Koseleg 17-mai-feiring

Smått er godt….Lissie førte an i toget i år også – og to unge karar sat standsmessig i vogna – Toget gjekk frå bedehuset til grendahuset

Meir hest 😀…..bra de stilte, som einaste publikum langs løypa 😉

Tale for dagen var ved varaordførar Gaute Hauge Følekammane.

Borda var dekka til 50, og det var ca det som møtte opp.

Ein nydeleg og variert matbuffet, der alle hadde tatt med kvart sitt bidrag

Etterpå blei det potetløp og andre aktivitetar ute 🤩

Koselig dag 🇳🇴🇳🇴🇳🇴Takk til komiteen og alle som møtte opp😀


Oppdater deg på Jøsneset

Bli abonnent, og få oppdateringar frå Jøsneset tilsendt på e-post.