
Smått er godt….Lissie førte an i toget i år også – og to unge karar sat standsmessig i vogna – Toget gjekk frå bedehuset til grendahuset

Tale for dagen var ved varaordførar Gaute Hauge Følekammane.
Borda var dekka til 50, og det var ca det som møtte opp.
Ein nydeleg og variert matbuffet, der alle hadde tatt med kvart sitt bidrag

Koselig dag 🇳🇴🇳🇴🇳🇴Takk til komiteen og alle som møtte opp😀
Oppdater deg på Jøsneset
Bli abonnent, og få oppdateringar frå Jøsneset tilsendt på e-post.

